Territory Manager pentru divizia animale de companie în Transilvania/Banat

La momentul de față mai există o poziție deschisa în cadrul diviziei pentru zona Transilvania/Banat

Reședința candidatului trebui să fie în zona de responsabilitate pentru care este interesat. Având in vedere aria de responsabilitate este de preferat ca reședința sa fie in județele: Alba Iulia, Sibiu, Cluj.

Responsabilitățile specifice vor include, dar nu se vor limita la următoarele:

• În calitate de prim contact cu clienții, este responsabil de produsele Ceva dedicate animalelor de companie pentru zona desemnată. Construiește capital de brand / valoare pe piața locala pentru produsele din portofoliu.

• Menține relațiile cu clienții făcând vizite regulate și organizând evenimente, menține contact apropiat cu liderii de opinie și clienții importanți.

• Responsabil de crearea unui parteneriat strâns cu echipa distribuitorului, oferind sprijin, suport și soluții care să ajute dezvoltarea produselor din portofoliu.

• Oferă consultanță tehnică, răspunsuri precise și în cunoștință de cauză la solicitările tehnice, conform cerințelor.

• Asigură anchete complete și obiective ale plângerilor legate de produs și a reacțiilor adverse suspectate.

• Sprijină implementarea planurilor de marketing la nivel național, a planurilor de business și a strategiei de vânzări aferente pieței de care răspunde.

• Inițiază și coordonează planuri de acțiune pentru a pătrunde pe noi piețe, identificând oportunități și dezvoltând planuri pentru a le valorifica. Sprijină în mod activ obiectivele de afaceri și atingerea obiectivelor și țintelor prin acordarea de sprijin tehnic eficient clienților, echipei partenere de vânzări și  prin promovarea tehnică a produselor.

• Identifică obiectivele, strategiile și planurile de acțiune în vederea îmbunătățirii vânzărilor pe termen scurt și lung.

• Organizează programe de training tehnic cu scopul de a împărtăși cunoștințe clienților și de a pregăti echipa locală de vânzări și a-i sprijini în acțiunile pe care aceștia le efectuează la clienți. Organizează programe de training pentru clienți, participă la congrese și evenimente internaționale.

• Interacționează eficient cu profesioniști din domeniul sănătății animalelor inclusiv a celor din societățile afiliate și lanțul de distribuție.

Profilul candidatului ideal:

• Studii superioare (Medicină Veterinară) – Obligatoriu

• Experiență practica și/sau cunoștințe concrete legate de domeniul animale de companie și managementul medical reprezintă un avantaj și în același timp un deziderat

• Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, dispus să călătorească în teritoriu

• Are o bună înțelegere a clienților și dinamicii pieței

• Spirit antreprenorial, are capacitatea de a identifica oportunități noi de business folosind instrumente de cercetare relevante

• Are o abordare pozitivă, atitudine proactivă, abilități de rezolvare a problemelor, de generare de idei și soluții pragmatice

• Creează o atmosferă de lucru prietenoasă, fiind orientat spre a fi de ajutor celorlalți

• Excelente abilități de comunicare

• Capacitatea de a înțelege și formula necesarul de vânzări în funcție de nevoile clienților

• Bun negociator, încrezător, cu capacitatea de a „încheia afacerea”

• Bune abilități de planificare și o bună organizare personală

• Capacitatea de a sintetiza informațiile și de a crea rapoarte relevante

• Permis de conducere categoria B

• Limba engleză – cel puțin la nivel mediu

 

Compensații și Beneficii: 

Salariu atractiv, bonusuri anuale, în funcție de performanță

Mediu de lucru provocator în context  internațional

Dezvoltarea talentelor proprii într-o echipă dinamică

Training-uri profesionale - participarea la training-uri interne sau externe organizate de companie sau de parteneri externi;

Auto, laptop, mobil, precum și orice alte dispozitive necesare pentru activitatea sa.

 

Vă rugăm să răspundeți la oferta de mai sus prin trimiterea unui CV și a unei scrisori de intenție la: cevaromania@ceva.com.

Sus